Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sushi Stegeman. Meer weten? Ontdek meer
Jorim
26 jun 2026 om 22:28
Heerlijk eten en toffe service! Na de bestelling werd ik gebeld met een geschatte tijd en ze stonden perfect op tijd voor de deur ondanks de warmte. Chapeau!
Kim
13 jun 2026 om 9:07
De sushi was oke wel best droog vond ik .. de bezorger was er wel erg snel!
Miriam
12 jun 2026 om 20:48
was super lekker en een goede service
Jack
25 mei 2026 om 18:47
Duurde lang met bestellen leveren
arie-teunis
24 mei 2026 om 18:55
uitstekend eten voor een schappelijke prijs.